beslutsångest

Ska jag träna bjj eller inte idag? Jag har ju äntligen fått barnvakt.
Men jag är så trött. M var uppe nästan hela natten och på förmiddagen sov hon men hon låg och pep och grejade i sömnen så jag kunde inte sova då. Jag vaknar ju av minsta lilla ljud hon gör.

Jag har ingen matlust heller men har tvingat i mig två rostade smörgåsar med ost.

Känner mig stressad, jag vill ju och behöver träna. Men hur ska jag få kroppen att orka?

Varför kan jag inte bara ta det lugnt nu när jag får vara hemma med min bebis. Varför skaffar jag mig massa måsten? Fast bjj är ju så kul och jag får komma ut och träffa människor vilket behövs när man är hemma med bebis. Men jag har missat hela februari pga hosta. FUnderar på om jag ska hoppa över den här terminen eftersom jag inte betalat än. Lust att shoppa upp pengarna i stället. Det finns ju så mycket som jag behöver.

Fast jag är säker på att jag kommer ångra mig om jag inte tränar. Då kommer ångesten av att jag inte gör det som jag tycker om. För vem vet jag kanske är piggare till nästa träningspass och lilla damen kanske helt plötsligt börjar sova om nätterna.

Nu har jag ca en timme på mig att fundera innan jag måste sticka. Jag ska försöka tvinga i mig nåt mer att äta och se om det känns bättre. Nu har jag allafall fått skriva av mig lite beslutsångest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0