Friskna till

Linnea tycker att det är dags för mig att blogga igen.

Här hemma håller vi på att friskna till. Jag har varit sjuk i nästan två veckor och barnen en vecka. O och baby M fick även öroninflammation. Funderar på om apotekstanten lurade mig att köpa mer medicn än vad som behövdes för M har kvar en del fast hon ätit det som hon ska. Imorgon är det Os kur som är slut, får se om det blir massa kvar där oxå. Hämta nämligen ut medicnerna två olika gånger men med  samma tant och båda gångerna sa hon att läkarna räknat fel att det inte kommer räcka och det var två olika läkare som skrivit recepten. Tycker det verkar konstigt.

Nu håller min bebbe på att somna, redan. Hon har legat på golvet och lekt i en timme. Kanske lekte hon slut på sig själv för hon brukar vara vaken längre. Innan hon blev sjuk hade hon börjat sova hela nätterna. Nu somnar hon inte ordenligt förren vid ca tolv och sen sover till ca kl sex, då vill hon äta sen somnar hon om och går upp ca 8-9. Det är ju inte jättedåligt men jag tror hon behöver sova mer. Det kanske blir bättre nästa vecka när hon får börja med riktig välling.

Annars så har jag bestämt mig för att vara singel. Orkar inte prata om det. Gamla lögner kan förstöra mycket.

Nu ska jag greja lite här hemma och sen gå ut med fröken bebbe. Gå spåret eller gå till willys och köpa billiga tomater och piroger mm. Fast spåret är bättre när tankarna är kaos. Ikväll hoppas jag på att få träna bjj. Får se om jag får tag i barnvakt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0