Vaccination



Idag var baby M till bvc. Stackarn fick en spruta i varje ben. Hon blev lite ledsen men det gick över fort. Annars så var allt bra med henne. Kroppen växer ifatt huvudet och smultronmärkerna börja sakta försvinna. Skönt. 

Samtidigt som M var hos bvc var mamma hos sin läkare. Hennes blodtryck var jättehögt och kroppen orkar inte med hennes övervikt så hon kan dö. Hoppas att hon lyssnar på sin läkare och gör nåt sin hälsa.

Idag har jag även joggat ett varv i spåret. Trodde inte att jag skulle klara det. Min allergi gör det svårt att andas med näsan. Snart måste jag göra nåt åt saken, det börjar bli drygt.

Senare på dagen blev M febrig och hon har sovit flera gånger. Vi som precis hade fått henne att vända tillbaka på dygnet. Hoppas att det inte är kört, jag orkar inte vara uppe till 3-4 på natten längre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0