flygande dildo

Just nu sitter jag och väntar på att åka iväg och träna, tredje dagen i rad. Det blir veckans fjärde bjj pass, jag har även joggat tre gånger den här veckan. Det är bara gymträningen som fattas, måste försöka få in ett pass nästa vecka.

Nu har jag och mamma biljetter till nästa yourlife event. Då kommer Jan Gillou, Zinat Pirzadeh, prinsessan Märtha Louise och Katerina Janouch. Kostar 250kr. Då får man vin, tilltugg, mingel och fin goodiebag. Möjlighet finns också att köpa författarnas böcker, signerade till specialpris. Så om det är någon som ska med är det bara att köpa biljett på ticnet =)

Annars så har helgen gått fort. I fredags såg jag Jackass 3 med pojkarna. Kul när man kan göra något tillsammans. I filmen kom en flygande dildo. Då frågar W vad det är för något. Vad ser det ut som frågade jag.
Deg svarade han.
Senare i filmen tömmer de ut en låda med dildosar, visa av dom har hål i sig. Då säger O, nu vet jag vad det är.
Vadå frågar jag.
Det är fingerdockor. Jag hade ganska roligt åt det. De kunde allafall inte se att det såg ut som snoppar ;)

Idag har jag även försökt städa. Har massa skrot som står ivägen som ska kastas. Pappa har tänkt köra iväg det till återbruket tre gången den här veckan men nåt har kommit ivägen. Senast i fredags då det skedde en olycka har precis vid infarten. Polis, brandkår och ambulans med långa bilköer. Det kanske är meningen att jag inte ska ha någon hall och kök?

För en stund sen var jag och baby m ute, gungade och gåtränade lite. Hon vågar inte släppa taget och gå själv än men ibland kan hon glömma bort att hålla i sig när hon står. Det ser ganska kul ut. Jag tycker att min för tidigt födda två kilos bebbe utvecklas fort om jag jämför med mina pojkar. De var mycket segare. Men kanske är det som Linneas mamma sa, att baby m har fått kämpa sen hon låg i magen och därför blir en tuff tjej? =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0