kommer jag gå vilse?

Idag har baby M varit på bvc med sin pappa. Hon vägde ca 9kg och var ca 70cm lång. Huvudomfånget har växt men det verkar inte växa lite fort nu. Den lilla damen fick även en spruta, extra vaccin eftersom hennes pappa är från sydamerika. Vissligen adopterad så igentligen behöver hon inte. Men det är ju gratis för henne då. Bra med skydd tycker jag.

Två små tänder har även tittat fram nu, bättre sen än aldrig. Kanske därför hon sovit så dåligt på sista tiden men nu när de kommit fram sover hon bättre. Men hon envisas om att ligga på mage. Kanske får de göra det nu? Men jag är nojjig ändå och vänder henne ganska ofta men hon verkar sova jätteskönt på magen. Hönsmamma kanske.

Imorgon ska jag till Stockholm på Yourlifes 1-årsfest. Verkar spännande eftersom författare är mina idoler ;)
Jag hoppas på att kunna köpa Camilla Läckbergs nya bok signerad.
Men mest av allt hoppas jag på att jag hittar dit men har hört att det ska ta max 10min från stationen. Är ganska nervös över att åka tåg själv också. Tänk om jag lyckas gå vilse i Stockholm.


De som kommer dit är Camilla Läckberg så klart. Michael Nykvist, Jens Lapidus, Emma Wiklund och Martina Bonnier. Jag trodde inte att någon skulle vara intresserad av att följa med och frågade därför ingen. Men mamma och syster blev upprörda så jag får ta med dom om jag ska på flera yourlife event. Skulle vilja gå nästa månad och träffa Jan Guillo med flera men får se först imorgon om det är kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0