lite kvälls bla bla bla

Nu har jag betalat min träningsavgift. Är nästan pank men det är värt det för att få träna världens roligaste sport.
Synd att så många är för fega att testa. Ni missar något.
Idag är jag full av blåmärken men glad ändå. Tyckte att jag lärde mig bra saker igår. Det är underbart när det känns som att jag utvecklas.

Idag är det en sån där dag då jag är fruktansvärt trött, sov bra på natten och fick sen sova mera efter att ha skickat pojkarna till skolan. Men det hjälper inte. Funderar på att försöka få en läkartid igen. Har fortfarande inte fått svar från mina blodprover. Antar att de inte visar något eller så är jag bortglömd.

Min sambo var till dr igår och sa att han trodde att han har bihåleinflammation men det trodde inte dr. Så idag fick han gå på en ct. Några timmar senare ringde dr och sa bihåleinflammation. Nu ska han få massa mediciner. Han har haft problem länge nu och fått jättesvår huvudvärk. Tänk om de tagit han på allvar första gången när han var iväg för 1-2 veckor sen men då fick han bara träffa en sköterska som kollade blodtrycket och sa att han sitter för mycket vid datorn. Bra sjukvård. Att jobba i 28 minusgrader är inte bra om man har bihåleinflammation. Så nu är han sjukskriven igen.

Jag behöver städa. HUr får jag energi till det? Plockar och grejar varje dag men det blir inte mycket skillnad. Pappa och bror körde bort massa skrot ur garderoben förra veckan. Varför har jag sparat på massa skit i flera år?
Hur gör ni andra för att ha så städat och fint hemma? Har ni inga saker?

Kommentarer
Postat av: jessamy

Allting har sin plats. Plockar man fram någonting plockar man bort det när man är färdig.

Jag säljer allting jag inte behöver eller åker till återbruket med. Spontanhandlar inget onödigt.

Sen förvarign! =)

2011-09-08 @ 06:35:15
URL: http://jessamys.blogspot.com
Postat av: Ingela / Smarties

Vi har massor av saker, för mycket, men bra förvaring är a och o! Sen ska man inte spara på saker man inte använder. Rensning är det bästa :)

2011-09-08 @ 20:28:47
URL: http://www.busbebis.se
Postat av: Anneli

Jag har haft turen att flytta ett par gånger i livet och då rensat en hel del inför och efter varje flytt. Jag vill ju helst inte slänga något då det kan vara bra-att-ha, men det är sällan jag saknar något och då har jag ju inte förlorat något. Är det något man inte rört eller tänkt på under 2-3 år så är det antagligen inget man kommer sakna, så länge det inte är något minne man vill spara :) SÅ tänker jag iallafall.

2011-09-15 @ 07:02:34
URL: http://elavie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0