lite jobb


Baby M tyckte att hennes kisse skulle ha ett halsband. Lufsen brydde sig inte alls utan gick omkring med det där halsbandet sen. Han kanske tyckte att han såg fin ut?


Jag var och handlade med min söta sambo igår och han lyckades smuggla ner en chokladask i vagnen utan att jag märkte något. Han kan vara gullig ibland ;)

Nu är han iväg och jobbar. Han fick jobb i måndags. Det känns skönt. Bara en provanställning men förhoppningsvis får han stanna längre. Idag ville de att han skulle jobba extra och det tackar han inte nej till. Sen har han även fått ett annat jobb som han ska till ikväll. Dåligt betalt men det blir allafall lite pengar. Så från inget jobb alls till två jobb. I sommar kommer han även att få ett till extrajobb. Galet. Men skönt att något av oss drar in pengar.

Nu är pojkarna ute och den lilla damen sover. Hon har feber. Tror att det är från vaccinationen i torsdags. Hon brukar bli lite hängig eller få feber, men var hur pigg och glad som helst tills i natt då jag helt plötstsligt hade en varm och ledsen baby.

Nu ska jag försöka läsa lite medan jag har lugn och ro. Kännas som jag är efter med läsningen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0