Den onda cola cirkeln

Tröttheten idag är inte ett dugg bättre. Jag har sovit jättedåligt i natt. Svårt att somna, för mycket koffein kanske? Det kändes som att jag låg vaken i sängen större delen av natten.
 
Gissa hur glad jag blev när mina pojkar hade ställt ett eget larm bara för att gå upp klockan sex och sitta vid datorn. Dessutom börjde de bråka om vem som skulle sitta där. Annars minsan är de morgontrötta.
 
Sen när det var dags att gå till skolan så började de sega lite extra och komma på allt möjligt som de ville ha med sig. Självklart väcker de sin syster som jag hade hoppas skulle sova en timme till.
 
Fast jag och baby M har haft det ganska mysigt på morgonen. Jag skulle vilja att hon sov middag nu. Tror de sover den här tiden på dagis. Men hon vägrar. Själv orkar jag knappt hålla ögonen öppna. Så nu ska jag och M gå till konsum och köpa en stor cola zero.
 
Den onda cola cirkeln fortsätter

Kommentarer
Postat av: Carmela

Nice!

Sv. Tack :) Allt bra?

2012-08-24 @ 21:14:54
URL: http://carmelas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0