Första dockan

Baby M var lite blyg igår när hon kom till dagis men det är kanske inte så konstigt med tanke på att hon varit ledig hela sommaren. Det första hon gjorde när hon kom in i lekrummet var att plocka upp en liten docka och när jag skulle hämta henne satt hon ute med en större docka. Så jag fick en känsla av att min lilla tjej gillar dockor. Det hade gått bra för henne på dagis och hon hade ätit bra.
 
Sen när sambon slutat åkte vi till stadium outlet för att köpa skor till pojkarna. Både hittade nåt de ville ha. Efter det åkte vi till Maxi för att köpa mat. Pojkarna sprang som vanligt till leksaksavdelningen så vi gick dit med baby M. Vi kollar på de stora dockorna och funderar på om det kunde vara nåt för henne, men jag tyckte inte att de var så fina. Sen går vi förbi minidockorna och då pekar baby M på den lilla rosa och säger Leah. ( Som hennes kusin heter). En sån ville hon ha och det kände ju självklart att hon skulle ha en liten Leah.
 
 
När vi kom hem så ville Wille gå ut i sina nya skor bara det att när vi öppnade kartongen så låg det två olika skor i olika storlekar där i. Blir man glad eller? Så hans pappa fick åka tillbaka och byta. Ingen ursäkt fick han och han fick även gå och leta reda på nya skor själv. Vilken bra kundservice de har, eller inte.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0