Glömda?

Idag ringde min sambo till kommunen för att höra hur det går med Ws fritidsplats. Vi blev ju tvingade att säga upp den när jag var föräldraledig med M. Sen när jag ansökte igen om en plats stod det att kommunen hade fyra månader på sig att fixa en plats.
Eftersom det gått ett halvår nu så började vi undra.
Min sambo blev kopplad till flera olika personer som kunde se att ansökan kommit in men de förstod inte varför inget gjorts. Den sista han fick prata med fixade allafall en plats direkt så på måndag får W börja på fritids.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mira

Hej du! Just nu har jag en frågestund i min blogg, och det skulle vara supersnällt av dig om du kanske skulle vilja kika in och ställa en fråga eller två?
http://miraekman.blogg.se/2012/august/fragestund.html#comment
KRAM!

(ber verkligen om ursäkt om du inte gillar sånna här kommentarer!)

2012-08-06 @ 19:08:33
URL: http://miraekman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0