Hämtade en solstråle som visade sig vara en citron

På morgnen var M jätteglad och kastade sig över sina fröknar igen. De berättade att hon är så lätt att ha att göra med. Vet inte hur många gånger jag har fått höra det. M är väldig kramig av sig så jag tror hon charmat alla fröknar på dagis. Bra det.
 
Hon blev alla fall jätteglad när jag hämtade henne och kom springades och gav mig en kram. Glad på hemvägen också och ville köra sin vagn själv. Jag vet någon som förmodligen ska få en dockvagn i tvåårs present.
 
Men bara några minuter efter att vi kommit hem tvärvände hennes humör. Jättesur för allt och inget passade damen. Hon lugnade ner sig lite efter att fått välling. Sen lekte hon en stund med sin docka. Hon drog ner mössan för ögonen på dockan och sen upp igen och sa: Tittut.
Jag kunde inte låta bli att skratta, det såg så gulligt ut.
 
Strax innan hennes pappa kom hem blev hon på citronhumör igen. Men nu har O mutat henne med lite vindruvor och jordgubbar.
 
Hoppas hon vänjer sig snart med att vara på dagis och inte är så här trött och grinig, men det tar nog några dagar.
 

Kommentarer
Postat av: Longevity - en blogg om hälsa

Tack!! han fyller 12 :-)

2012-08-22 @ 20:49:20
URL: http://madelein.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0