Ibland löser sig saker av sig själv

Det känns lite konstigt att vara vaken tidigt på morgonen, men det är ganska skönt. Inte är jag speciellt trött heller fast jag hade svårt att sova i natt. Fast det kommer nog senare på dagen.
 
Baby M tyckte att 6,30 var en bra tid att gå upp idag. På sommaren har hon mest vaknat omkring kl 10.
Men hon är en smart tjej och tyckte igår att hon skulle ställa om sitt dygn själv genom att bara sova middag i ca tio minuter. Sen var hon trött och grinig till och från underdagen men ganska snäll ändå, jag försökte få henne att sova mer men hon vägrade. Istället somnade hon tidigare på kvällen än hon brukade och sov sen hela natten i sin egen säng. Duktig tjej. Ibland bara löser sig saker av sig själv.
 
Idag är det dagis och skolstart. Skönt. Det är även barnbidragsdag vilket gör det hela ännu bättre.
 
Nu ska jag försöka få mina pojkar att äta frukost. De är inte så jättepigga idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0