Jag vann

Jag ska få gå på Simona Ahrnstedts releasefest för sin bok Betvingade. När jag såg att man kunde tävla om en inbjudan blev jag jätteglad och ville väldigt gärna gå men jag trodde aldrig att jag skulle vinna.
På söndgen när vinnarna skulle utses var jag så nervös för att bli besviken så jag vågade inte kolla i hennes blogg fören på kvällen. Men där stod min blogg med och jag blev både förvånad och glad.
 
Min sambo har lovat att köra mig till Stockholm sen får vi hoppas att jag hittar när jag kommer fram men det har ju gått bra förut så jag tror inte att det blir några problem.
 
Imorse började jag oroa mig över lite småsaker som: Vad ska man ha på sig? Ska jag ta med en present osv, men till min lättnad såg jag att Simona bloggat om lite vett och ettiket på releasefester. Då försvann alla oro. Nu tycker jag mest att det ska bli spännande och kul.
 
 

Kommentarer
Postat av: jessamy

Grattis. VAd rolit!

2012-08-27 @ 15:48:59
Postat av: Jennifer

Har också oroat mig över dom sakerna, men inlägget lugnade mig med :)

2012-08-27 @ 19:11:16
URL: http://caffeine.blogg.se
Postat av: Jennifer

Har också oroat mig för dom sakerna, men inlägget lugnade mig med :)

2012-08-27 @ 19:12:44
URL: http://caffeine.blogg.se
Postat av: Emelie

Hej!!
Ja grattis till oss:) ska bli super trevligt!

Ses på torsdag:)

2012-08-28 @ 20:48:25
URL: http://fjantens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0