Jag vill ha mer tv-kanaler

I dag är min dotter ledig och men vi har inte så mycket att göra hemma. Hon vill mest ha tv-n på hela tiden men jag tycker att det är så tråkiga program som går nu. Det skulle vara trevligt att ha flera kanaler och jag funderar på om viasatkan vara något för oss. Jag vet att även mina söner och min sambo skulle tycka om att ha fler tv-kanaler.

 

Viasat har ett stort filmutbud och med ungefär 5 premiärer i veckan. Det låter bra eftersom vi gillar att se på film. De har flera filmkanaler för olika intressen och alla filmer är reklamfria. Skönt att ha lite olika filmer att välja på och slippa reklam.

De har även flera sportkanaler men jag tror att vi håller oss till film.

 

Just nu kan man prova deras utbud gratis i tre månader och då får man 68 kanaler med film, underhållning, sport och dokumentärer. Dessutom får man en HD-ready Viasat-box på köpet. Frakten är fri och man behöver inte betala något extra för Visasatinstallationen.

 

Jag tycker att det låter som ett bra erbjudande och jag misstänker att det kommer bli mycket tv-tittande för oss nu när hösten och vintern kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0