Nya kläder

Jag behöver nya kläder men med tre barn så hinner jag sällan ta mig iväg någonstans för att handla i lugn och ro. Att gå i klädaffärer är inte direkt det bästa barnen vet, speciellt inte om kläderna ska vara till mig.
Tur att det finns kläder på nätet så att jag kan beställa hem. Då finns det ingen som stressar mig eller river halva affären och jag slipper dessutom provrumsångesten.
 
Ett ställe som jag gillar och har snygga kläder är bubbleroom.
Det finns mycket kläder att välja på i olka prisklasser. Så de har verkligen något som passar alla och för alla plånböcker. De säljer även skor, väskor, smycken, klockor och andra accessoarer.
 
Själv har jag tidigare beställt två klänningar därifrån. Båda hade galgar med plastöverdrag vilket kändes lite lyxigt. Det är bra att ha så man kan hänga upp klänningarna och skydda de från att bli smutsiga. Jag blev mycket nöjd med min beställning vilket gör att jag kommer beställa därifrån flera gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0