Sluta spegla dig i röven

På facebook kom det upp en fråga till Amelias relationsexpert.
Jag tyckte det var ganska roligt, kanske för att jag är trött idag.
Om det är ett seriöst inlägg så behöver tjejen verkligen terapi. För vem går liksom runt och speglar sig i röven hela dagarna för varför skulle hon annars störa sig så ;)
Fast antar att hon kommer fortsätta med det om hon bleker eftersom hon förmodligen måste kolla om det blivit vackrare där bak.
 
Texten är lånad från Amelia.
 
Vår relationsexpert Bengt Ohlsson har fått in en ny (lite udda) fråga. Vad tycker du att hon ska göra? Skriv en kommentar nedan!
(Bengt svar kan du läsa i ett kommande nummer av amelia)

Här är hela frågan:
"Jag har ett litet udda problem och vet verkligen inte vad jag ska göra. Jag lever i ett bra förhållande sedan 3 år och är väldigt nöjd med min partner på alla sätt, vi kan umgås och prata om i princip allt och han är verkligen min själsfrände.

Dock har jag ett problem som verkligen stör mig, jag vill så gärna bleka mitt anus. Det är något jag gått och grubblat på varje dag nu i över 1 års tid. Det är verkligen ingenting min pojkvän uppmuntrar eller har föreslagit utan förslaget är helt från min sida. Jag äcklas av att mitt anus är så brunt och vill bara få det ljusare, vet att jag hade känt mig mycket mer bekväm och avslappnad, inte bara i sängen utan även till vardags. Bara tanken av att få mitt anus blekt gör mig lugn.

Min pojkvän säger att jag är fin som jag är och att han inte skulle vilja ha mig på nått annat sätt men det enda jag kan tänka på är att få anus blekt och hur lättad och bra jag hade mått då. Jag skulle vilja unna mig detta, men möts av oförståelse hos min pojkvän.

Min pojkvän tycker jag är fixerad men jag tycker bara det är något jag vill göra för mig själv för att må bra och känna mig fin, är det fel? Vad jag förstått så är det vanligt att folk bleker anus men ingen vågar prata om det? Snälla hjälp mig jag vet verkligen inte hur jag ska klara detta. Rädd för att detta "lilla problem" kommer att förstöra vårt förhållande.

Kommer nog inte kunna känna mig hel förrän anus är blekt.
Vad ska jag göra?"

"Förvirrad och rädd"
Vad skulle ni ge henne för råd?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0