Tillbaka

Igår tog jag en 5km morgonpromenad i spåret efter att jag lämnat baby M på dagis men när jag kom hem började jag känner mig frusen och konstig i kroppen. Kröp ner i soffan med massa kläder och täcke. Sov lite oroligt men sen fick jag tvinga mig upp eftersom det var utvecklingssamtal för baby M.
 
Jag kände mig hängig större delen av dagen och var lite orolig över att bli sjuk. Större delen av tiden tillbringades i soffan med en bok. Ganska skönt faktiskt.
 
Idag mår jag bättre, bra det för jag vill inte vara sjuk imorgon. Fast jag har lite ångest över att åka. Vi har igentligen inte råd med att åka till Stockholm men jag vill så gärna. Jag känner att jag behöver komma ut och träffa folk, speciellt författare som inspirerar mig mycket. Jag tror att jag skulle ångra om jag missade den här chansen och dessutom har jag lovat att komma. Men efter att ha funderat en del och tänk på allt som min sambo har åkt iväg på fast vi inte haft råd så har ångesten minskat och nu känner jag att jag är värd det här lilla äventyret.
 
Jag ser fram emot imorgon och hoppas på att det blir riktigt roligt.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jaa, ska också dit, och jag känner inte heller en enda, tror inte vi är ensamma om det.. Nervöst. Hoppas vi ses :)

2012-08-30 @ 07:32:03
URL: http://caffeine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0