Tränat lite

Idag åkte hela familjen till Os träningslokal. Det blev lite säckträning för mig. Jag är galet stel i benen. Måste göra något åt det. Dålig balans också fast jag tror den blivit lite bättre sen sist.
Jag försökte även träna på att "rulla på axlarna" vilket jag är totalt värdelös på. För stel misstänker jag.
Sen försökte jag mig även på att hjula. Det går sådär. Blev riktigt illamående av det.
 
Planen senare var att åka iväg till min träning. Det var sm möte idag, men jag var så långsam hemma så jag hann inte. Det lockade inte så mycket att cykla i regnet heller. Jag har skrivit upp mig på städ men jag räknar med att vara där hela dagen och hjälpa till med det som behövs. Tror sm är i slutet av september.
 
Jag hade hoppats på att få träna bjj idag men så blev det inte, tror inte att jag kommer ha någon att träna med imorgon så det blir nog bjj hela helgen igen istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0