träning

Om en timme är det dags att åka och träna. Jag ser fram emot det fast jag har träningsvärk från igår. Vi hade besök av en världsmästarinna i lila bälte igår, fast nu är hon brunbälte. Jättetrevlig tjej. Dessutom hade vi en rolig uppvärmning. Vi skulle försöka ta av varandras bälten, men det roligaste var när vi var alla mot tre. Det slutade med att vi alla låg i tre högar bredvid varandra på golvet. Jätteroligt, man kunde nog inte tro att det var vuxna människor där. Jag fick skratta mycket och då blir ju träningen extra roligt.
 
Efter träningen skulle vi till min systersons kalas. Fick två olika tårtor, massa kakor och bullar. Så jag känner verkligen att jag behöva träna. Jag hade även kvar lite chips sen fredagen och så fick jag för mig att jag skulle äta ostpopcorn. Coopextra sålde marabou chokladkakan mandelsplit för 5kt, så det blev ju även lite lördagsgodis för mig. Jag känner mig som en sumobrottare. Att vara nyttig är inte min grej.
 
Nu har min sambo kommit hem från sitt lan och även pojkarna som sov kvar hos sin kusin efter kalaset. Baby M sover middag så det är ganska lugnt och tyst hemma nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0