Tröstätit lite

Nu på kvällen har jag tröstätit lite lasagne med ett glas cola zero till. Vet fortfarande inte hur jag ska klara mig utan cola. Livet blir så tråkigt utan cola. Att bara dricka vatten känns inte speciellt roligt. Jag har lite ramlösa med annanas smak hemma, men det är nog mest W som dricker av den.
 
Nu sover alla barn. Skönt. Baby M var övertrött och hysterisk. Det har varit svårt att få henne att somna den här veckan. Imorgon är hon ledig alla fall. Funderar på att ge henne en timmes sovmorgon men vet inte om jag vågar. Men det löser sig nog. Inatt får jag även sova utan min sambos surrande dator för han är på lan. Jag hoppas att jag kommer sova riktigt bra, för även om han inte kan förstå det så stör jag mig på datasurret.
 
Nu ska jag ägna mig åt skrivande i ca en timme. Det ska bli roligt.
 
Som vanligt ser min matbild ut som en spya. Men gott var det.
 
Nu hör jag pojkarna viska och rota i legolådan. De sov visst inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0