Julklapps funderingar

Jag försöker planera vad jag ska ge mina barn och deras kusiner i julklapp.
Mina egna är lätta att hitta nåt till, jag vet ju vad de gillar.
 
Men svårare är det till kusinerna. När jag frågade deras mammor fick jag ínget speciellt till svar och den andra svarade uppfostran. Antar syster var upprörd på sin pojke just då men jag fick inget mer svar.
Så det var inte mycket till hjälpt.
 
Vad ger man till en 6-årig pojke?
Eller en 1-årig tjej som jag inte har någon aning om ens vad hon har för saker?

Sen är frågan om jag ska ge något till resten av familjen? Ingen kommer ändå ge nåt till mig. Fast jag tycker om att ge bort julklappar, men antar att vi får se vad jag har råd med.
 
Imorgon ska jag ge mig ut på jakt efter en billig spis till baby M. Hon kommer nästan bara få typiska tjejleksaker men samtidigt är det sånt hon gillar. Om jag nu inte hittar någon rolig bil, för det gillar hon oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0