Lever

Men är så fruktansvärt trött hela tiden. Jag får aldrig vila och då menar jag inte bara sova. Utan jag behöver vila från ljud och synintryck. Det börjar kännas för mycket nu. Det är nog för att jag varit ute bland folk mycket på sista tiden och för att barnen är lediga. Det är aldrig tyst och jag måste ha tystnad nån gång, kan inte tänka annars. All energi bara försvinner.
 
Igår passade jag på att läsa lite medan baby M sov. Det var skönt. Ska försöka göra samma sak i dag. Jag köpte en pocketbok på rusta till mig själv i julklapp. Alla själars natt. Den verkar lovande.
 
Snart måste jag försöka städa. Har massa julsopor som ska ut. Måste passa på innan träningsvärken kommer, jag fick för mig att göra hundra benböj framför tvn igår kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0