Hemmaträning

Igår kväll hade jag hemmaträning. Jag började med en halvtimmes kondition som bestod av nån form av dans blandat med karate och thaiboxning. Stackars grannar trodde nog att vi skaffat oss en dansande heffaklump som husdjur. Min kondis är fortfarande sjukt dålig men det var skönt att få röra på mig.

Det blev även några armövningar med stolen och hantlarna så att jag blev helt skakis i armarna.

Som avslut blev det en del övningar framför en film. Kissande hunden, sparka bakåt, rygglyft, plankan, olika situps och strechts. Jag kan ha glömt något.

Jag hade hoppats på att ha elak träningsvärk idag i hela kroppen. Men nej, det är bara min feta bakdel som har träningsvärk. Det kan den behöva så det är bättre än inget. Nu sent på kvällen känner jag lite i armarna. Vem vet det kanske slår till imorgon så jag knappt kan röra mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0