W 9år och bokrean

Igår fyllde W 9år. Jag tyckte vi inte hittade något roligt åt honom men han verkade nöjd så jag antar att vi lyckades ändå. Mest av allt gillade han nog godisburken som han fick.

På förmiddagen passade jag på att gå på bokrean och använda mitt presentkort. Åtta böcker blev det på bokia.

Istället för dig - Sofie Sarenbrandt
Askungar - Kristina Ohlsson
Flickan med snö i håret - Ninni Schulman
Ordets makt och vanmakt - Jan Guillou
Den sista kunkubinen - Lesley Downer
Angelologi - Danielle Trussoni
Morgon i Jenin - Susan Abulhawa
Ett litet snedsprång - Denise Rudberg

Sen blev det även en liten godisbok till W från Akademibokhandeln. Han vill göra eget godis.
Får se hur det här ska gå. Jag har inte ens hunnit läsa alla böcker jag köpte från förra årets bokrea. Tror det blev åtta böcker då också. Jag håller på att läsa paganinikontraktet nu, men än så länge tycker jag att den är ganska tråkig. Det är något som saknas i den. Jag har snart läst halva, hoppas den blir bättre sen. Förut läste jag ut en bok på en eller två dagar, nu kan jag inte koncentrera mig så länge. Kanske beror på bebis i hemmet eller stress?



Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa lite, om jag inte somnar. Känns som jag har en halsfluss på gång. Hoppas inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0