bitter

Dagens frukost, te och en halv knäckemacka utan något på.
Får ta den andra halva till lunch. Har ris och falukorv men lika bra att spara till barnen om det inte kommer några pengar snart. Akassan säger att pengar är på gång men sätter inte ut något datum.


På måndag ska W har 30kr till en badmössa för på tisdag ska de börja simma i skolan. Hur ska jag få tag i 30kr. Han kommer bli så ledsen om han inte får någon.

Jag tänker nog fortsätta vara deprimerad och bitter på livet ett tag till. Bara så ni vet.

Första hånet idag var fb, där folk måste skryta om huskollande, utlandsresor och äta ute besök mm.

Tänkte sen att jag skulle väga mig för nu måste jag ju ha gått ner när jag knappt äter något. Men nej den visade upp massor. Känns som hela universum hånar och hatar mig.

Min sambo söker massa jobb men ingen vill ha honom. De anställer hellre folk utan någon erfarenhet. Nu har han även börjat söka jobb på mcd, max mm.

Sen vad ska jag själv göra. NÄsta månad har jag ingen inkomst. Jag känner mig även så rädd att jag inte ska klara något. Jag passar inte in i det här samhället och borde inte få leva. Det kommer förmodligen aldrig bli bättre för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0