Tjockis funderingar på morgonen

Idag fick M gå till dagis med sin pappa. Vet inte om jag sagt det men de vill att jag skulle ta resten av inskolningen eftersom M är mer mammig. Men jag känner att det börjar bli för mycket för mig. Jag är uppe med henne flera timmar på natten när hon vägrar sova, sen dagis och sen sova på dagen. Så idag kände jag att jag behöver vila mina tankar. Lite lugn och ro i ensamhet. Jag vet inte vad det är för fel på mig men jag älskar att vara ensam.

Ikväll ska jag träna. Jag har fortfarande hemsk träningsvärk i magen sen träningen i tisdags. Kan inte minnas att vi gjorde någon speciell magövning. Kanske var det kastteknikerna som aktiverat en sovande magmuskel för situps och plankan som jag brukar göra framför tvn ger mig ingen träningsvärk längre.
Min klubb ska arrangera bjj sms i år, hur kul är inte det då?

Jag är sugen på semla. Det får jag inte vara. Varför kan jag aldrig vara sugen på grönsaker eller annat nyttigt?
Jag hoppas att jag slipper se ut som en sumobrottare till sommaren i år också, men vet att det är upp till mig.



Jag blev taggad i en bild på facebook för någon dag sedan. Min arm ser verkligen enorm ut. Hur äckligt är inte det. Min sambo säger att jag blivit lite smalare sen den bilden togs. Men jag tycker det är så tråkigt. Jag hade ju ändå kunnat vara ganska söt på den bilden om jag vägt 20kg mindre. Jag hatar att vara med på kort men samtidigt är det inte så kul att det inte finns mer bilder på mitt liv. Men ingen vill väl visa upp sina dubblehakor på bild?

Jag älskar att träna men jag älskar även att äta, speciellt choklad.
Nu handlar det inte bara om att få en snyggare kropp utan även en bättre hälsa.
Det börjar allt oftare kännas som att min kropp vill ge upp. Det är ingen rolig känsla när den kommer.

Nu ska jag motionera lite framför tvn innan baby M och hennes pappa kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0