Inskolning

Idag var första inskolningsdagen för baby M. Jag tror hon blev förvånad över att se så många barn. Lite småblyg var hon men hon lekte en stund på golvet. Sen när vi skulle gå ville hon gå in igen så jag tror det här kommer gå bra. Det är två veckors inskolning men det kan även gå fortare. Sen är det dags för mig att skriva in mig på arbetsförmedlingen. Jag hoppas på att få hjälp med praktik, arbetsträning eller liknande men samtidigt behöver jag ett riktigt jobb snabbt så att jag få en inkomst.

Nu är jag jätte trött. Baby M hade party hela natten. Det är som hon kände på sig att nåt var på gång och vägrade sova. Så en timmes sömn blev det för mig i natt. Jag hade hoppats på en timme till efter att pojkarna gått till skolan men då skulle katterna leka dundrande elefanter. Jag får vila med M en stund snart, förhoppningsvis.

Ikväll ska jag försöka träna bjj. Både kropp och själ behöver det känner jag.

Imorse var vågen snäll och visade 3kg minus sen igår. Det gillar jag.

Nu ligger min sambo på soffan och pratar i sömnen. Alltid lika roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0