Ett jobbmirakel tack

Jag försöker sätta tillbaka min profilbild men den här bloggen vägrar. Trött på att den här bloggen ska vara så krånglig. Jag kanske borde hitta något annat ställe att blogga på.

Idag får jag förhoppningsvis igång min kamera igen. Jag funderar på att gå ut och ta lite bilder på baby M idag ifall hon mår bättre.

Annars så ska jag ta tag i såna där roliga måsten som tvättberget, disken mm. Jag har även börjat leta efter andra vägar till jobb än de vanliga. Jag måste bara hålla kvar känslan att jag tror på mig själv att jag kan göra det. Den pendlar väldigt mycket nu. Men det är inte direkt så att jag har något att förlora. Det är fortfarande tungt att veta att jag inte har någon inkomst nästa månad. Kan det inte ske ett mirakel att jag får jobb, helst idag.

Nu ska jag se till att pojkarna klär sig och skicka iväg de till skolan sen ska jag försöka söva baby M. Tråkigt för henne att bli sjuk under dagisinskolningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0