lite bättre

Det kändes lite bättre efter att jag skrivit av mig sist. Men jag räknar fortfarande med att början av året blir tuff. Men sen blir det förhoppningsvis bättre.

Nyårsafton blev lugn. Min sambo åkte iväg för att mata mina föräldrars katt när de åkt bort. Då upptäckte han att bilen lämnade ett mörkt spår efter sig. Bilen läcker nåt och vi är oroliga för att det är bensintanken som gått sönder. Före tolv gick jag och pojkarna ut. W höll för öronen som vanligt. Baby M och hennes pappa stannade hemma och kollade ut genom fönstret.

På söndagen var jag superförkyld och låg mest utslagen på soffan. Inte så kul. Funderar även på om M fått rs virus. Hon hostar massor när hon vaknar. Låter som hon håller på att kvävas av massa slem. Igår kräktes hon vatten på sin bror när hon höll på att hosta. Men i natt var första gången som hon blev riktigt ledsen av hostan. Jag får nästan panik direkt när hon får svårt att andas.

Idag mår jag mycket bättre men har fortfarande snuva och hosta. Jag hoppas att jag kommer må tillräckligt bra för att träna imorgon.

Imorgon kommer även pappa för att kolla på bilen. Hoppas att det är något som är lätt att fixa.

Nu är klockan över nio. Snart är det dags för mig att börja fasta för imorgon ska nya prover tas. Får se om jag klarar av att inte dricka, kan vara svårt när jag har hosta. MIsstänker även att min bebis inte tänker sova på många timmar nu. Det kommer nog bli en tuff natt.

Kommentarer
Postat av: jessamy

Fast lite lite vatten kan du ju ta i munnen :)

2012-01-03 @ 09:12:34
URL: http://jessamys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0