Otäckt

Idag hade jag tänkt lägga in en bild här så ni kunde få se vad jag köpte till baby M igår. Men otekniska jag trodde att det räckte med att koppla i kamerasladden i datorn. Så nu får jag vänta till sambon vaknar så han kan lära mig hur det fungerar. Min förra dator hade ett hål där det gick att stoppa i minneskortet.

Hon fick två fina t-shirtar men jag vet inte om jag vågar låta henne ha den med dödskalle på till dagis. Hennes pappa tyckte att hon skulle ha den. Men kanske finns det nåt barn på dagis som kan bli rädd?
Två par byxor, en tröja och två par strumpor. 155kr. Det är svårare att fynda där ju större storlekar hon ska ha. Overallerna och vinterskorna där var inte mycket att ha. Det går nog att få tag i helt nya billigare.

Tråkigt nog upptäckte vi att bilen fortfarande läckte ut bensin. Så det blev en ny lagning på kvällen, nu läcker den inte alls. Hoppas det håller för jag har ingen lust att svälta på grund av en skrotbil.

Det var riktigt halt ute igår. När vi skulle lämna området så sladdade bilen och snurrade runt ett varv. Jätte otäckt, jag trodde att vi skulle åka av vägen men det gick bra. Min sambo tyckte inte det var så farligt för det hade tydligen varit värre när han körde halkan under körkortsutbildningen. Men jag har inget körkort och har aldrig varit med om en sån sak. Vi hade även våran 14månader gamla dotter i bilen. Tänk om vi krockat med någon av de tre jättestora bussarna som vi precis hade passerat? Eller hamnat på cykelbanan och kört på någon. Jag kände mig så hjälplös när bilen snurrade.

I natt var baby M vaken ca 01-04. Framsteg. Annars så har hon varit vaken nästan hela nätterna. Hon verkar frisk idag men trött.

Mina pojkar är upprörda på mig nu för de måste städa sitt rum, annars får de inget lördagsgodis. Men nåt måste jag tyvärr göra så att de städar. Men jag är inte så säker på att det hjälper. De är lika hopplösa som sin pappa när det gäller städning så jag skulle inte bli förvånad om de hellre är utan lördagsgodis idag.

Kommentarer
Postat av: jessamy

Men se till så dom blir utan då också :)

2012-01-21 @ 13:15:36
URL: http://jessamys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0