sjuka igen

Jag överlevde en dag på badhuset med alla tre barnen själv. De hade jag inte trott med tanke på att jag varit vaken sen fem på morgonen. Men mina barn var så snälla där så det gick jättebra.

Nu är det natt. Baby M väckte oss. Hon har blivit magsjuk och jag är förkyld igen. Det känns som att jag snart kommer tappa rösten. Då blir min sambo glad, han tycker att jag pratar för mycket.

Vilken otur min bebbe har, först kräksjuk sen efter att varit frisk en vecka så blir hon magsjuk. Det blir ju så dumt med dagisinskolningen om hon ska vara hemma igen Fast de blir nog inte förvånade, det går magsjuka både i skolan och dagis nu.

Nu är klockan halv fem och jag har varit vaken sen kl 2. Det kommer bli en rolig dag, eller inte. Hoppas den lilla damen vill sova snart. Nu sitter hon på golvet och leker så jag ska passa på att läsa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0