Bakat kanel och vaniljbullar

 
Idag har jag bakat bullar. Det är så skönt avstressande att baka. Jag är lite sugen på att baka cupcakes och roliga tårtor men har inte grejer. Får se om jag är lika sugen på det när jag har pengar att köpa grejerna som fattas.
Vill mest bara baka, inte äta det. Fast jag har nog flera här hemma som är villiga att offra sig när det gäller ätandet.
 
Eftersom jag inte kunnat träna så mycket på sista tiden så fick jag för mig att gå ut och jogga medan bulldegen jäste. Det gick ovanligt lätt att jogga, känns som det ändå var ett tag sedan. Undrar om det kan vara blodtrycksmedicin som lättat upp. Trycket har faktiskt sjunkigt så jag antar att kroppen inte belastas lika hårt nu vid fysik ansträngning.
 
Nu hoppas jag på att järntabletterna ska hjälpa mig att bli piggare, för jag har varit väldigt trött på sista tiden.
Trött och stressad. Jag glömde ju att köpa min kära berocca sist jag fick pengar. Tror innhållet i dem är jätteviktiga för mig. Förmodligen är det all cola zera som jag dricker som ger mig brist på vissa ämnen i kroppen.
Ska försöka övergå till mineralvatten och isvatten. Lättare sagt än gjort, eller vad säger man?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0