Dagens konstigheter

Kanske inte jättekonstiga men ändå.
 
Jag fick en lapp med posten att jag ska få ett paket hemlevererat. Kan inte minnas att jag beställt något. Fast vem vet, kanske bara har dåligt minne. Hoppas det är något roligt alla fall.
Det enda jag vet att jag väntar på är en dvdfilm från Mariabingo, men det borde de väl skicka direkt i brevlådan?
 
Min doktor ringde idag och talade in på min telefonsvarare. Om jag hörde rätt sa hon att hon skrivit ut recept på järn. Sen sa hon att alla provsvar inte var klara men att hon skulle försöka få tag på mig sen.
 
Konstig med järn, äter jag verkligen så dåligt?

Kommentarer
Postat av: Haidi Jakobsson -

Hoppas du haft en trevlig start på veckan! :)

2012-07-09 @ 21:20:21
URL: http://haidisblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0