Dags att rycka upp sig

Trött och omotiverad till allt känns det som. Tror att jag har vitaminbrist igen.
 
Igår var jag så trött att jag somnade på eftermiddagen. Min sambo skulle ha jobbat men sen behövde han inte vilket gjorde att jag hade kunnat träna. Men så blev det inte. Irriterande, jag behöver gå på alla pass. Vill inte missa något. Nu har jag hållt på med sporten så länge att jag känner att det är dags att utvecklas mer.
 
Idag ska jag försöka äta nyttigt och träna lite hemma med hantlar och kanske lite andra övningar. Jag tänkte även försöka ta mig ut i spåret och jogga sen när min pojkvän kommer hem. Det känns som det var länge sen jag var i spåret. Undrar om det kommit blåbär?
 
De senaste dagarna har jag även tappat lusten till att läsa och skriva. Allt kändes bara tråkigt. Jag har nog haft en deppvecka. Det är dags att rycka upp mig nu.
 
Idag har jag inga tider att passa och inga måsten. Det känns så otroligt skönt.
 
Snart ska jag gå ut med baby M. Synd bara att det börjar se lite grått och blåsigt ut. Men klockan sex, sju på morgonen kan solen minsan lysa på bra. Jag kanske borde försöka bli morgonpigg och gå ut då?

Eller inte
 
Vad mycket svammel det blev nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0