Drycken som bränner kalorier och ökar prestationsförmågan

Jag har sett en del svenska kändisar blogga om den. De verkar gilla den. Själv känner jag mig skeptiskt till att det funkar. Fast med tanke på vad de innehåller så kan jag alla fall tro att den fungerar bra som energidryck.
Det finns att köpa på Ica Maxi nu, så jag var ju tvungen att köpa en och testa.
 
Jag tycker inte att jag märker någon skillnad men det kanske beror på att jag bara smådruckigt lite då och då av samma burk. Kanske lika bra att testa att dricka upp resten för nu börjar jag känna mig lite trött.
 
Är det någon annan som testat Celsius och tycker att du märker någon skillnad?
 

Kommentarer
Postat av: Hanna-chan

Vad är det för skillnad på den och en kopp vanligt te med vitamintablett? O_<

2012-07-22 @ 19:48:16
URL: http://klockanhalvtre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0