Gammal gnällkärring

Har ont i kroppen och är trött nästan hela tiden. Normal trötthet kan jag leva med, det är värre när jag blir totalt utmattad. Det är inte roligt. Helt värdelöst.

Värken i kroppen är så konstig också. Den är inte heller vanlig. Ilande och obehaglig.
 
Borde be om en reumatism utredning, sjukdomen ska tydligen finnas i släkten.
Har inte ens frågat om astma utredning. Men det känns som allergin blivit lite bättre. Utsätter mig mig nog inte för lika mycket damm längre.
 
Skulle behöva cykla till hemdal och be dom fixa en teletid till min dr. Fick brev från min ordinare dr att jag ska be om en teletid så vi kan diskutera magnetröntgentomografi av mina njurar. Men jag tycker att han kan ta och ringa om mina prover som jag lämnade i måndags förra veckan. Ska jag tolka det som att jag inte läcker protein längre eftersom de inte säger något? Samtidigt är jag rädd att de har glömt mig. Det var en annan läkare som ordnande provtagning när min var på semester. Tänk om provsvaren fastnat nånstans där i mellan?
 
Jag hoppas att tröttheten kan försvinna snart. Dagarna blir bortkastade annars och jag har redan kastat bort tillräckligt av mitt liv. Känner mig som världens sämsta mamma också när jag inte orkar göra något.
Har lite dåligt samvete också att jag inte orkat svara på kommentarer här på bloggen, men det kommer.
Förhoppningsvis är den trötthets/ont perioden snart över.
 
Jag kanske borde skriva upp när de kommer och hur längde de varar. Kanske finns det en viss regelbundenhet?
 
Idag har jag ont i fingrar, handleder, armbågar, knän, fotleder och lite i bäckenet. Normalt?
 
Känner mig som en gammal gnällkärring. Åldersdomshemmet nästa?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0