Märkligt

I natt drömde jag att jag träffade en person som min pappa brukade umgås med för kanske en 20år sedan. I drömmen hade han fyrkantiga glasögon och en rödrutig skjorta.
När jag vaknade tyckte jag att det var konstigt att han dök upp i min dröm. Jag vet inte ens om han fortfarande lever då jag upplevde honom som ganska gammal ändå när jag var barn (50-60År kanske).
Men så tänkte jag inte mer på det fören jag kommer till min vårdcentral och där i väntrummet sitter en man med rullator. Fyrkantiga glasögon och rödrutig skjorta. Han ser ut som en äldre version av pappas vän.
Kände bara okej mysko.
Sen kom en Dr och ropade upp honom med bara förnamn och vet ni, det var rätt namn. På något sett blev jag inte ett dugg förvånad.
 
Vet ju inte om det var han eller om han är död men visst var det hela väldigt märkligt?
Det känns väldigt konstigt.
 
Ungefär som den där drömmen jag hade för några veckor/månader sedan då jag drömmde att någon låste upp min ytterdörr flera gånger under natten och dagen efter visade sig att nycklarna satt kvar i låset.
 
 

Kommentarer
Postat av: Rana

oj hörru, vad läskigt!

2012-07-06 @ 13:13:58
URL: http://ranaeizad.blogspot.com
Postat av: Renata

Åh sånt är väl läskigt??

Brukar också ha såna drömmar! Drömde tex att jag var gravid (vi försökte inte ens) och det var jag!

2012-07-06 @ 14:52:50
URL: http://renatas.blogg.se
Postat av: Piccolacasa

Läskigt att du drömde om nycklarna!!!

2012-07-06 @ 16:43:33
URL: http://www.piccolacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0