Ska få träffa en dr

Idag under matlagningen fick jag en konstig huvudvärk och illamående så jag kände att det var bäst att ringa till min vårdcentral. Sa att jag inte mådde bra och så undrade jag över mina prover som jag tog för över en månad sen och inte fått svar på. Frågade även om jag kanske borde äta blodtrycksmediciner och berättade om trycket som kärlmottagningen tagit.
Du borde nog träffa en läkare tyckte sköterskan.
Grattis, kände jag. Det var väl på tiden.
 
Det blir mitt första läkarbesök för blodtrycket efter graviditeten. Baby M är född i nov-10, så det har ju gått ganska lång tid. Jag känner mig nästan lite chockad att det gick så lätt nu, annars brukar jag bara få träffa sjuksköterskor och få några snabba minuter i telefon med läkare.
 
Jag hoppas att jag får medicin utskrivet och att jag har råd att hämta ut den. Det kanske låter konstigt men hela mitt ansikte ser annolunda ut när trycket är så högt. Min kropp behöver få vila.

Kommentarer
Postat av: iDA

Svar: Tackar :)

2012-07-05 @ 23:44:46
URL: http://ipeterson.blogg.se
Postat av: iDA

Svar: Tackar :)

2012-07-05 @ 23:44:46
URL: http://ipeterson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0