Arosfortet och pizza

Dagens plan var att åka gocart och grilla med stora sonens thaiklubb men eftersom det regnade massor så blev det ändrade planer. Vi åkte till Arosfortet som ska vara något liknande som Fångarna på fortet. Pojkarna och deras pappa var med medan jag fick jaga runt min arga trötta bebbe som absolut inte ville sitta stilla.
Jag var nog lika svettig som de andra när de var klara. Tyvärr glömde jag bort att ta kort.

Efteråt var alla hungriga så vi åkte iväg till en pizzeria. Baby M brukar gilla pizza men inte nu när hon var trött. Istället fick hon en stripstallrik som hon och hennes syssling delade på. Båda är 1år och det såg ut som de tävlade om vem som kunde äta mest. Så söta.

Senare på dagen hade jag planerat att jogga. Kändes verkligen som jag behövde det efter en pizza men eftersom jag kände av lite småhugg i hjärtat så kollade jag blodtrycket innan och det var ganska högt. Så det blev inget joggande. Istället så ska jag göra lite övningar framför tvn, som benböj och kissande hunden tex.

Dags att sätta fart klockan börjar bli mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0