Bjj, bubbel och Cityfestival

Dagen började med ett bjjpass. Men det var nära att det inte blev någon träning för mig. När jag kom ut och skulle cykla iväg på morgonen upptäckte jag att mitt bakhjul på cykeln var helt platt.
Jag fick väcka min kära sambo som jobbat på natten men han var snäll och körde mig till träningen.
Fick gå hem sen men det var det värt.
 
Snart ska jag iväg till en vän och äta jordgubbar och dricka bubbel. Det ska bli trevligt. Senare ska vi ner på cityfestivalen. Hon vill dansa men jag vill kolla på folk, får se hur vi löser det.
 
Jag ser att jag fått flera kommentarer men jag hinner inte svara idag, får ta det imorgon.
 
Vi hörs
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0