Livet med barn

Trött idag, ovanligt eller inte.
Det blev lite fullt upp igår men så kan det bli när man har barn.

Ws klass hade bjudit in alla föräldrar att spela brännboll mot dem. Föräldrar mot barn. Jag och baby M satt och fikade när de spelade. För en gångs skull var W med. Han brukar aldrig vilja vara med på såna grejer, så det kändes kul. Fast det blev ändå lite jobbigt för mig eftersom större delen av tiden beståd av att jaga baby M. Sitta still vad är det? Som tur är så ligger det en lekplats precis bredvid så vi gick dit.
Os klass hade också en familjekväll men han ville hellre gå på sitt sista thaiboxningspass för den här terminen.







Någon var trött och somnade på vägen hem med en bit tigerkaka i handen.

Halv fem på morgonen tyckte hon att det var dags att gå upp. Då gick hon upp och satte på sig sina sandaler och tyckte att vi skulle gå ut. Som tur var somnade hon om efter halv sex när hennes pappa åkte till jobbet.
Jag är ganska trött idag. Var tvungen att ta en joggingvända i spåret för att inte somna men nu börjar mina ögon gå ihop igen.

Men om några minuter är det dags att hämta min lilla trollunge på dagis. Sen tar hon sommarlov.
Får se vad vi ska hitta på för bus då.





Kommentarer
Postat av: Spystina

Hej va gärna med i min veckans grymmaste blogg.

2012-06-14 @ 19:02:44
URL: http://spystina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0