Slappardag

Planen var att vi skulle ta oss till Djäkneberget idag och fira nationaldagen men ingen av oss har riktigt lust.
Så idag firar vi hemma med pannkakor och glass istället.

Idag har jag mest suttit i soffan och slappat, men eftersom jag är mamma så blir det ju inte riktigt så slappt som jag hoppas på. Lilla sonen har haft sönder strömknappen till diskmaskinen så jag måste handdiska. Är värdelös på det.
Tvätta måste jag också göra för hur mycket jag än tvättar så hinner jag aldrig ifatt.
Igår kväll var även mina söner så snälla att de tog in sina dammiga dvdfilmer och lade i soffan.
Det satte fart på min dammallergi. Fick en småkvävande hosta igår och idag kliar ögon och näsan. Måste dammsuga hela soffan och vardagsrummet så att jag inte får andningsproblem. Har slut på allergitabletter.

Snart ska jag fixa pannkakorna.

Ikväll har jag planerat in ett bjjpass. Det var länge sedan jag tränade på en onsdag. På min klubb finns inga lediga dagar. Finns folk som till och med tränar på julafton.

Oj, det blev visst ingen slappardag. Fast mellan allt det där så ska jag sitta på soffan och slappa så mycket som möjligt. Gärna med en bra bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0