Solen skiner

Hoppas att det är varmt också så att vi allafall får lite sommar. Jag funderar på att gå till poolen med baby M. Eftersom jag tränat fyra kvällar i rad så känns det som att vi behöver hitta på något.
Den lilla damen älskar vindruvor, får se om vi orkar ta oss till ica och handla några.
 
Undrar om jag ska våga ha klänning på mig idag, jag är fortfarande full av blåmärken. Igår tränade vi på stryptekniker så idag har jag blåmärken på hakan också. Vackert.
 
Något som är bra nu är att jag inte haft någon direkt ledvärk på länge. Så otroligt skönt. Antar att sånt kommer i perioder.
 
Har ni smakat kokosvatten? Det sägs att det ska vara nyttigt men jag tycker att det smakar hemskt. Det kanske går att vänja sig vid smaken men jag vet inte om jag vill det.
 

Kommentarer
Postat av: hobbyfotograf

tack den är från thailand!

2012-06-28 @ 15:11:23
URL: http://bysaandra.webblogg.se
Postat av: malin

lät inte så gott med kokosvatten, haha :)
sv. jag tycker dom är sköna att gå i :)

2012-06-28 @ 17:29:40
URL: http://lindblommalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0