Bara mellan benen så klart

Det småregnade lite när jag skulle åka till träningen så jag tyckte att det var lika bra att ta en regnjacka på mig. Självklart började det ösa ner efter ett tag och jag fick cykla igenom flera små sjöar. Jag blev ganska genomblött överallt utom på överkroppen. Sen helt plöstlig så slutade det regna, typ när jag nästan var framme. Från andra hållet kommer två klubbkompisar cyklande. De har bara fått några droppar på sig. Fusk. Varför var min cykelväg tvungen att ha världens elakaste regnmoln över sig?

Självklart har min väska läckt in lite vatten så när jag ska sätta på mig mina gi byxor upptäckter jag att de är lite blöta. Gissa var? Bara mellan benen så klart, på ena sidan både fram och bak. Så jag får börja mitt pass med att det ser ut som att jag kissat på mig.

Dagens pass innehöll fys, kast och sparring. Underbart.

Efter passet tänkte jag att jag skulle fjortisfota mig med hjälp av spegeln. Det gick inte så bra. Tog ett tag innan jag ens fattade att jag skulle vända på kameran. Men jag lyckades till slut, nästan alla fall. Bilden blev lite mörk.


Det där funkade visst inte


För mycket åt sidan


Kommer på att jag måste vända kameran och håller nästan på att tappa den. Råkade få med en bit element då.


Lite bättre

Nu är jag trött och öm i hela kroppen men misstänker att det kommer kännas ännu värre imorgon.
Det blir spännande att se om jag kommer kunna röra mig. Min kropp är inte van vid kastpass.
Men den ska bli.

Kommentarer
Postat av: Clara

när man blir så blöt kan man lika gärna ge upp o hoppa i varenda vattenpöl haha, hur ofta brukar du träna?

2012-06-13 @ 18:59:56
URL: http://bohemhoe.blogg.se/
Postat av: ♣ Ida - Hon som föddes med LKG

Vad tror du att jag ska göra? Gissa och du kan vinna en länk! :)

http://idahtt.blogg.se/2012/june/gissningstavling-vad-tror-ni.html

2012-06-13 @ 21:05:17
URL: http://idahtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0