Träning och sockerkaka

Dags att sova, jag har varit jättetrött ganska länge nu. Måste låta mitt nytvättade hår torka efter träningen.
Eftersom man typ dränks i varandras svett på mina träningspass så är hårtvättning ett måste.
Sen är det ju också så att jag har världens tjockaste hår som tar flera timmar på sig att torka. Jag måste nog skaffa mig en hårfön.
 
Jag har även varit dum och ätit sockerkaka efter träningen. Men svårt att låta bli eftersom det fanns kvar. Medan jag höll på med maten så bakde jag sockerkakan som jag hade tänkt ta med ut sen och fika med barnen. Men tiden sprang iväg så det blev aldrig av.
 
Nu ska jag sova
Godnatt

Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

allt bra ?:)

2012-06-20 @ 09:41:08
URL: http://angelijnas.blogg.se
Postat av: Monica/handbruten

Sv. Tack så mycket! :)

Ni verkar ha haft roligt idag iaf.
Sov Gott!

2012-06-21 @ 01:43:27
URL: http://handbrutensblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0