Spökdrömmar

I natt drömde jag att spöken låste upp min ytterdörr flera gånger så att den stod öppen. Var lite irriterad i drömmen eftersom jag var rädd att katterna skulle ta sig ut i trappen.

Nu på morgonen när sambon ska iväg frågar han om jag vet var jag har mina nycklar. Det visar sig att de sitter kvar i låset. Funderar på om det är därför jag drömde att dörren stod öppen flera gånger. Men det konstiga är att jag inte hade någon aning om att nycklarna satt kvar i dörren.

Det var W som hade låst upp och jag hade gått in först eftersom jag bar på sovande baby. Även sambon och O gick in efter mig. Kan mitt undermedvetna ha registerat att nycklarna blev kvar?

Känns lite underligt :)

Kommentarer
Postat av: Anneli

Någon som ville berätta för dig att nycklarna satt kvar helt enkelt. Blev helt kall i kroppen när jag läste det där, om det nu är någon som försökt säga något så är de iallafall goda och bryr sig :)

2012-03-31 @ 15:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0