Tjockis med träningsvärk



Ny bild på mig som kom upp på facebook. Jag blir lika chockad varje gång jag får se en bild på mig.
När jag kollar mig i spegel kan jag inte se att jag är så där extremt tjock. Omvänd anorexi eller?
Fast vågen visar 20kg för mycket så har jag fortfarande svårt att ta in det.
Jag har säkert skrivit om det här förut men min hjärna vill inte riktigt fatta det. Vet att jag blivit tjock, men i spegeln kan jag inte se att jag ser så enorm ut som på bilderna.

Jag är ju för det mesta så olycklig och uttråkad att jag självmedicinerar mig med choklad, inga mängder. Nåt litet om dagen men det är tillräckligt för att fläsket ska hållas kvar. Äter inte heller några mängder som de visar att tjockisar äter i olika bantarprogram. Jag rör på mig varje dag men inte hjälper det heller. Måste jag börja leva på bara grönsaker?

Tjejen som sitter bredvid mig är smal och superstarkt, så vill jag med vara.

Jag har försökt jogga varannan dag, men fått benhinneinflammation så klart. Jag måste nog ha två dagars vila för att benen ska hålla. Just nu har jag även hemsk träningsvärk typ överallt utom i magen. Bjj passet i tisdags var mest fys. Trodde att jag skulle svimma eller spy i slutet av passet. Det kändes nästan som jag slog ut något i kroppen och kände mig nästan febrig efteråt. Tror min kropp fick nån form av chock.

Imorse gick jag 5 km morgonpromenad i spåret. Det var trevlig. Soligt och fint sen blev resten av dagen grå.

Imorgon hoppas jag hinna med morgonpromenad, jogg och bjj. Men så fort jag planerar nåt så brukar det alltid komma något i vägen.

Funderar på att lägga mig på golvet och träna magen, men med min träningsvärk finns det en risk att jag inte kommer upp sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0