Träning och hårklippning

Det har blivit en hel del träning för mig på sista tiden. Vilket gör att jag är helt slut sen. Jag förstår inte hur jag kan bli så sliten. Förut blev jag pigg av att träna nu blir jag mest trött. Inga endorfinkickar får jag heller.
Vad är det för fel?
Kondisen blir inte heller bättre. Borde ju kolla upp om jag har astma men för att få komma till en läkare på min vårdcentral så måste man nästan vara döende.

Men jag känner mig alla fall starkare i kroppen och jag har roligt när jag tränar. Vågen har börjat visa nedåt och jag känner mig inte lika svullen i kroppen. Det känns att det händer något. Choklad och cola suget minskar också ju hårdare jag tränar.

Det tråkiga är att jag skaffat mig benhinneinflammation igen och idag hade jag ont i knäna när jag vaknade. Mer promenader och mindre jogg ett tag.

Igår kostade jag på mig en klippning. Det var ett år sen jag gjorde det sist och nu när jag varit så urfattig har jag fått panik på håret och klippt det själv två gånger. Vilket inte blev så vacker. Jag har ju även världens tjockaste hår så det är svårt att få det fint. Nu är jag nöjd. Jag fick även en hårtvätt med silver schampo innan. Vilken skillnad det blev. Jag har aldrig trott att det skulle bli så stor skillnad, speciellt inte av en tvätt. Men det blev det. Min sambo frågade om jag färgat håret också. Håret blev ljusare och det såg även ut som jag hade slingor. 280kr betalade jag. Helt okej pris. Där ska jag klippa mig i fortsättningen.

Nu är det dags för bokläsning. Läser Istället för dig. Det är ganska jobbigt för mig att läsa den. Den drar upp så mycket minnen som jag har försökt att förtränga. Jag drömmer till och med mardrömmar. Tänk att en bok kan dra upp så mycket gammalt skit till ytan.

Kommentarer
Postat av: jessamy

Var har du klippt dig?

Vad är det för bok?

2012-03-22 @ 20:08:07
URL: http://jessamys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0