bio

Varit på stan för första gången på evigheter. Önskar att jag kunde komma ut lite oftare.
Blev bjuden på mat, friterad kyckling på Spicy hot.
Sen blev det bio Dark Shadows. Den var helt okej.
Vet inte riktigt vad jag ska tycka om nya filmstaden. Lite rörigt där uppe. Folk stod och köade och vi var typ tvunga att tränga oss förbi för att komma till salongerna där nere. Kanske borde de dela upp utrymmet så att det blir en kö och en fri väg till trappen?

Jag fick veta att en vän fått jobb på ett nyöppnat öl/matställe. Kul. Måste gå dit och äta nån gång. SKa bara bli lite rikare.

Kom hem sent. Klockan är över ett nu. Jag är inte van att vara vaken så här mycket.

Idag fick jag även min bok som jag vann. Började läsa den ute vid sandlådan medan barnen lekte. Så nu håller jag på med tre stycken.

Måste nog sov nu. Helt slut. Barnen lär nog inte ta sovmorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0