Alla andra har

Idag frågar O när han får en iPhone, så jag var tvungen att fråga honom när jag får en.
Jag har aldrig haft någon och kommer nog aldrig ha råd att köpa någon.
 
O säger att alla på skolan retar honom för att han inte har någon och att han har världens sämsta mobil. Så det ska redas börjas med prylhetsen och han är inte ens tonåring.
 
Fast samtidigt vet jag inte om jag skulle köpa någon åt honom även om jag hade råd. De är ju galet dyra och jag tycker inte barn ska ha så dyra grejer. Korkade föräldrar som köper så dyra prylar till sina barn.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fast i många fall har nog barnen ärvt sina föräldrars gamla telefoner när deras abonnemang gått ut och föräldrarna fått nya vilket inte är onormalt dyrt. Så att säga att det är korkat? Nja..

Svar: så det är smart med abonnemang? Heja lyxfällan ;)
A-K

2012-12-01 @ 06:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0